Ziekte van Pecunia
Gepost door:
mars (IP gelogd)
Datum: 19 December 2006 07:17
Ik zoek via Google naar een verklaring voor verschijnselen waar ik steeds meer last van heb, want van medici heb ik niets te verwachten. De huisartsen praktijken zijn geografisch verdeeld en je kunt niet naar een ander als degen die jou in zijn wingewest heeft niets wil doen.
Ik heb sinds 20 jaar steeds terugkerende pijnlijke gewrichten, akute buikpijn, koude gevoelloze voeten, handen, benen, lippen. Zware hoofdpijn aanvallen waarvan ik bewusteloos raak, samengaand met kotsen en diarree. Ik ben in die tijd steeds minder gaan eten en word steeds dikker, zie vaak bleek met blauwe lippen. Ik kan weinig bewegen, benen en voeten doen snel pijn en ik val onverwacht.
De huisarts schreef ruim 12 jaar geleden Parasetamol voor. Dat hielp niets dus moest ik de dosis verhogen. De symptomen kwamen steeds vaker en heftiger terug en hielden steds langer aan. Na 10 jaar was hij bereid een verwijzing naar een neuroloog te schrijven.
De neuroloog vertelde dat Parasetamol migraine veroorzaakt en verergert. Er mee stoppen heeft de migraine verkort van 6 weken aan een stuk, naar 1 week. Het blijft wel terugkomen, evenals de andere verschijnselen. Volgens de neuroloog heb ik hoge bloeddruk, volgens de huisarts heb ik dat niet.
Een hersenscan was zinloos volgens de neuroloog, omdat migraine niet zichtbaar zou zijn. Op een bijeenkomst over migraine hoorde ik haar zeggen> We doen geen hersenscan, want stel je voor dat we iets vinden. Dan zullen de verzekeringspremies nog meer stijgen.
Ik heb het gevoel dat ik langzaam aan het afsterven ben terwijl medici zich alleen maar met hun financien bezig houden.