[Lupus] [Sclerodermie] [Sjögren-syndroom] [Poly-en Dermatomyositis] [Vasculitis] [MCTD]

CIB Forum - Algemeen  

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
antidepressiva Trazolan
Gepost door: yvonne (IP gelogd)
Datum: 17 January 2003 06:34

Hoi hoi, ik zou graag enige reaktie willen hebben over de bijwerkingen van trazolan.Heb momenteel Dutonin, maar die wordt ui de handelgenomen per 01-04-2003. Heb erg veel problemen met gewichtstoename (angst ervoor) Is er meer hierover bekend? En hoe staat dit tot de dutonin?

mvg Yvonne

Re: antidepressiva Trazolan
Gepost door: Bea (IP gelogd)
Datum: 19 January 2003 05:21

Beste Yvonne,

Ik neem al meer dan 6 jaar trazolan. Het is een uitstekend antidepressivum dat geen bijwerkingen vertoont.
Je krijgt geen gewichtstoename, je voelt je rustiger en relaxed zodat de pijn draaglijker wordt.
In het begin is het beter om het tabletje in bed te nemen omdat je wegdraait. Na een paar dagen is dit euvel verdwenen.

Het allerbeste.
Groetjes
Bea

Gepost door: diane (IP gelogd)
Datum: 19 January 2003 09:14

hallo,
Na 6 dagen ben ik moeten stoppen ermee omdat de oogdruk te hoog werd. Bij oogproblemen is het niet zo een goede keuze.
Groeten, Diane

Gepost door: depp (IP gelogd)
Datum: 22 January 2003 11:17

Trazolan 100 mg.

Het heeft bij mij niet gewerkt. ik heb die zooi 2 weken geslikt maar de bijwerkingen, waren nog groter dan de kwaal.
Hoofdpijn, angsten, moe gevoel, slapeloosheid werd niet minder. Veel denken aan de dood. Impotent werd ik er ook nog van, nee sorrie die zooi slik ik niet meer.

Jaap

Gepost door: kees de boer (IP gelogd)
Datum: 25 January 2003 03:46

verschrikkelijk spul de kwaal werd er enkel erger van. slik nu remeron werkt stuk beter

Gepost door: julienne sohier (IP gelogd)
Datum: 14 February 2010 15:23

Ik neem ook trazolan, dat werkt goed bij mij. Ik ben over 3jaar en 6 maanden, mijn man verloren. Ik neem ook uni traxéné, maar dat werkt maar eventjes en van seroxat bin ik afgestapt helpt niks. Ja, ik kreeg er een opgejaagd gevoel van.

Gepost door: sabrina (IP gelogd)
Datum: 10 March 2010 10:52

yvonne Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi hoi, ik zou graag enige reaktie willen hebben
> over de bijwerkingen van trazolan.Heb momenteel
> Dutonin, maar die wordt ui de handelgenomen per
> 01-04-2003. Heb erg veel problemen met
> gewichtstoename (angst ervoor) Is er meer hierover
> bekend? En hoe staat dit tot de dutonin?
>
> mvg Yvonne

Gepost door: dave (IP gelogd)
Datum: 01 September 2010 19:41

mijn ervaring met trazolan de eerste paar dage zwaar last van bijwerkingen zoals duizelig hoofdpijn buikpijn moe gammelig droge mond enzovoort maar word er gelukkig niet inpotent van zoals anderen wel en moeilijk klaarkomen of niet meer klaarkomen daar heb ik gelukkig ook geen last van anderen wel heb ik gelezen ik slik het pas 3 weken en het gaat al un stukje beter ken je na gaan hoe het over 3 weken meer met me gaat ik heb ook ervaring met seroxat daar werd ik wel un beetje inpotent van en moelijk klaar komen maar het gevoel was super ik slik nu 100 mg heb de eerste 5 dage 50 geslikt

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Smiley invoegen
...
(smileys inlezen)
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA

Disclaimer:
De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers.
De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken.
Berichten die uit het forum verwijderd worden:
  • Commerciële berichten (spamming)
  • Berichten met onvriendelijk taalgebruik (flaming)
  • Berichten die niets met chronische inflammatoire bindweefselziekten te maken hebben

Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be