Re: maagbreuk
Gepost door:
corina (IP gelogd)
Datum: 31 March 2010 14:54
hallo iedereen, ik heb al jaren last gehad van me maag, het was zelfs zo erg dat ik dacht, dat ik het aan me hart kreeg, omdat de pijn uitstraalde na mijn borst en kaken, vervolgens ging ik braken en dan na twee uur zakte de hevige pijn.eerst liet ik me wijs maken dat het door de stress zou komen, maar ja ik voelde het toch echt niet tussen me oren.nu eindelijk hebben ze een ondezoek gedaan met een slang na mijn maag, en ja hoor gevonden, een maagbreuk , en heb last va cloofjes. maar nu ben ik niets verder heb dus medicijnen, nu omepracol, twee keer per dag.en nu begint de pijn weer erger te worden, en ben het zat , om te horen verander je leefstijl, neem ma medicijnen, ik wil gwn door met leven, en genieten, en kan dat nu niet, heb gevraagt aan de dokter voor een operatie, en die zegt ze doen dat niet meer bij een maagbreuk. maar nu ik dit zo alles lees, helpt een operatie dus wel, kan iemand me van jullie dan aub een richting geven waar ik moet beginnen, das teminste weer een begin van een nieuw leven groetjes en bedankt corina