[Lupus] [Sclerodermie] [Sjögren-syndroom] [Poly-en Dermatomyositis] [Vasculitis] [MCTD]

CIB Forum - Algemeen  

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2
Re: zenuwpijn
Gepost door: judith walther (IP gelogd)
Datum: 07 April 2009 12:43

Beste Johan,

wat moet dit moeilijk voor je zijn.
Ik kan je de volgende tips geven:

bezoek de site www.energyhealing.com eens. Lees de patiëntenervaringen.
En zou een consult bij een orofaciale fysiotherapeut iets voor je zijn?
Wat zo'n therapeut doet kun je lezen op de site www.nvof.nl
Via de google vind je vast een voor jou geschikt adres in België.

Veel sterkte en doorzettingsvermogen.

Gepost door: w (IP gelogd)
Datum: 08 April 2009 14:30

beste johan ,

ik ben wendy , 33 jaar en sinds dec 2007 sle geconstateerd , de sle zit bij mij in de zenuwen dus leef 24 uur per dag met zenuw pijn .

ik heb echt ALLES al geprobeerd maar niets helpt , nu heb ik gelukkig een arts die erg mee denkt en die kwam aan met morfine , je hebt twee soorten , de snel werkende en een langzame .

ik heb de snel werkende dus moment dat de pijn op treedt , vooral in de avond neem ik hem en na een half uur is de pijn draagelijk.

ik hoop dat je hier iets aan hebt , als je nog dingen wil weten mag je me mailen , er zijn niet veel mensen met zenuw pijn dus ik stond er alleen voor ,
ik heb zelf moeten ontdekken wat wel te doen en wat vooral niet en wil je daargraag meer over vertellen als je dat wil.

groetjes

Gepost door: alie (IP gelogd)
Datum: 08 April 2009 18:10

hallo k schippers zelf heb ik in 1976 een beroerte gehad ik was 35 jaar
en in 2002 twee tia,s
al die jaren heb ik vreselijke zenuwpijnen
links van mijn lichaam ,en na die tia.s is het erger geworden
ik heb van alles geslikt om de pijn te verdragen
maar doordat ik ME CVS en FYBROMIALGIE heb kan ik niets verdragen
amitryptileen zou het beste zijn volgens de neuroloog
maar zenuwpijn komt door beschadegingen
dus is moeilijk te bestrijden
sterkte
groetjes

Gepost door: nissa (IP gelogd)
Datum: 29 January 2010 21:25

ik heb 10jaar geleden één oog afgeplakt en droeg bril met dikke glazen dat niet van mij was.kort nadien srong er iets los ergens in het oog en in de mond.ik begon dubbel te zien.wazig,ik kan niet tegen het licht,hertkloppingen,bevende handen,een soort trekkingen in de mond,krachteloos,geen evenwicht enz...de stand van mijn beiden ogen is niet meer hetzelfde.ik ben naar een neuroloog geweest hij neemt mij niet ernstig.een neurooftalmologie dokter spileers zegt me geloof me je moet terug naar een neuroloog.maar er worden geen maatregelen genomen.het is nu al een week geleden.nog altijd niets.wat moet ik doen ik ben de wanhoop nabij

Gepost door: Brigitte (IP gelogd)
Datum: 27 June 2010 20:13

Hey,

Ben diabetes en heb daardoor neuropathie in de benen gekregen.Er werd mij lyrica voorgeschreven wat mij goed hielp. Natuurlijk ik mocht geen vergeten in te nemen want dan kon ik de volgende dag bijna niet meer op mijn benen staan van de pijn. Een tijdje geleden kreeg ik klachten in de rug en de radiografie wees duidelijk op artritis.Vanaf dan zijn de pijnen niet meer te verdragen. Van mijn rug trekt de pijn naar mijn beide benen. Slapen doe ik nog nauwelijks, ben 4 tot 6 keer wakker en dan moet ik wat rondwandelen, pijnstillers helpen niets alleen codeine, dan slaap ik weer wat verder.Natuurlijk is dat dan ook slecht indien men het teveel inneemt maar met zo'n pijnen vraag je niets liever. Heb terug een afspraak met dokter en hoop dat hij mij verder kan helpen want het is echt onverdraaglijk.Het vel van mijn benen staat precies in brand en kan er zelfs geen laken op verdragen. Als ik dan klaag lijkt het voor anderen precies of is speel comedie, maar hier heb ik gelezen dat ik niet de enige ben. Indien er iemand ook die problemen zou hebben en mij dan wat raad zou kunnen geven, graag.

Gepost door: jacqueline (IP gelogd)
Datum: 29 June 2010 13:12

hoi johan
vit b en magnemzuur helpt hier in een beetje
neemt de pijn niet helemaal weg maar toch een klein beetje
mijn motto is altijd alle kleine beetjes maken ene grote
veel sterkte

Gepost door: carolien (IP gelogd)
Datum: 30 July 2010 00:05

Arie Schreef:
-------------------------------------------------------
> Een kleine tip. Wees voorzichtig met zalf in je
> oren. Dat kan gevaarlijk zijn voor je gehoor.
> Heel veel sterkte.
> Arie

hoi
ik kan er ook over medelen of zenuwepijnen
omreeds meer dan een jaar gelden gaven ze mijn slaapmedicatie maar die gaven veel bijwerkingen te weer ik hep meer dan een jaar naar arsten gelopen kine gedaan maarniets hielp ik kreeg er alleen pillentjes bij scan en meriscan was er ook weinig te zien dus blijf ik maar verder zoeken maar de pijn stillde niet hep heel de dag pijn aan mijn hoofdt oren en mond te einde raad wier ik gestuurdt neurologie die me vertelde dat ik zenuwpijnen had ik nam al redelijk zwarre medicatie tralium300 x 5 a6 per dag maar niets stulden de pijn dan nog maar eens scans nemen maar weer zonder resultaat ik vroeg hun dat het misschiem door de mediactie kon zijn maar daar kreeg ik geen antwoordt op dat kon niet horde ik de arst zeggen en mijn mediactie ging weer onmoog maar het hielp nog niet slapen helemaal niet meer oververmoeidt werken kan ik niet meer ik ben nu 24 en sta nu ondanks dit op evalideteit dat doet me echt veel pijn normaal moet je op die leeftijfd in jou fleur in jou leven zijn maar dat kan ik niet zit heel de dag met pijn elke keer wordt het verhoogdt enige wat ik er meer berijkt hep is dat mijn lever is daardoor kapot van de pijnn stildt ondanks de pillen niet ik zweet loopt van mijn gezicht minstes dat ik mijn hoofdt draai hep ik pijn dan maar terug naar neuroloog van leuven die sturden me doornaar het pijnkliniek nu wordt ik met cortizone ingespoten maar echte diagnoise hep ik nog niet gekregen ondanks ik cortizone neem verzacht de pijn niet veel kan iemandt mij misschiem wat raad geven veel liefst carolien

Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Smiley invoegen
...
(smileys inlezen)
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA

Disclaimer:
De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers.
De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken.
Berichten die uit het forum verwijderd worden:
  • Commerciële berichten (spamming)
  • Berichten met onvriendelijk taalgebruik (flaming)
  • Berichten die niets met chronische inflammatoire bindweefselziekten te maken hebben

Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be