|
|
|
| |
Ik heb er al 3 maal in gezeten, dus een vierde keer in die torpedobuis zal ik ook wel overleven
Wat ik ook al eens gedaan heb is, voor ik op de tafel ging liggen even naar de achterkant van de MRI gelopen. Het helpt als je reeds kan zien waar je gaat uitkomen. Je kan ook steeds een kalmeerpilletje vragen, maar dan mag je niet met de auto naar huis. Je kan natuurlijk stiekem zelf een half slaappilletje op voorhand nemen, wie gaat dat merken? Je kan ook vragen om je er met de voeten eerst in te schuiven (hangt er natuurlijk van af welk lichaamsdeel moet gescant worden), dat scheelt ook een stuk qua benauwdheid. Ten slotte, een open MRI is natturlijk niet benauwd, maar ik heb al wal gelezen dat het onderzoek tot 3 maal zo lang kan duren en dat ook de kwualiteit van de foto's minder is.
|
Disclaimer: De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers. De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken. Berichten die uit het forum verwijderd worden:
Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be |