[Lupus] [Sclerodermie] [Sjögren-syndroom] [Poly-en Dermatomyositis] [Vasculitis] [MCTD]

CIB Forum - Algemeen  

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2
Re: mond en tongbranden
Gepost door: pelle (IP gelogd)
Datum: 31 July 2010 23:13

ik had last van mondbranden lag aan mijn nieuw kunstgebit dat is inmiddels op hypoallergeen gemaakt nog niet helemaal over mijn lippen branden nog steeds maar heb daar chi balsem voor had er gelijk baat bij is te koop via internet drogisterij mijn mond spoel ik 1 keer met nystatine labaz verkrijgbaar bij aphoteek bij de huisarts ik hoop dat ik jullie hiermee kan helpen het is een verschrikkelijke tijd geweest allemaal veel succes groetjes ikke

Re: mond en tongbranden
Gepost door: VanSandra (IP gelogd)
Datum: 05 August 2010 15:20

hoi allemaal,

jullie klachten komen mij heel bekend voor en ik zit met mijn handen in het haar.
Klachten: zeer moe, gewichtsverlies, tongbranden, zere mondhoeken, jeuk aan linker mondhoek, tintelingen linkerpink en concentratieproblemen. Het ergste is de moeheid en het akelige gevoel aan mijn tong.
Al verschillende malen naar de huisarts geweest . Deze wijt het vooral aan stress. Ik ben een jonge vrouw 29 en heb een redelijk drukke baan. Maar niet te druk.
Onlangs bloedonderzoek gehad, geen afwijkingen. Behalve dat zij konden zien dat ik het CMV virus heb doorgemaakt.
Ik slik al geruime tijd extra vitaminen/foliumzuur. B12 is nagekeken (weet nog geen waardes), maar recent bloedonderzoek was in orde.
Weet iemand wat ik nog kan doen ivm klachten / vinden van de oorzaak.

Alvast ontzettend bedankt. Groetjes

Pagina's: Vorige12
Huidige pagina: 2 van 2

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Smiley invoegen
...
(smileys inlezen)
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA

Disclaimer:
De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers.
De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken.
Berichten die uit het forum verwijderd worden:
  • Commerciële berichten (spamming)
  • Berichten met onvriendelijk taalgebruik (flaming)
  • Berichten die niets met chronische inflammatoire bindweefselziekten te maken hebben

Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be