[Lupus] [Sclerodermie] [Sjögren-syndroom] [Poly-en Dermatomyositis] [Vasculitis] [MCTD]

CIB Forum - Algemeen  

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
Wat doen jullie tegen blaren in de mond?
Gepost door: Maria3667 (IP gelogd)
Datum: 09 March 2010 22:33

Beste allemaal,

Ofschoon het met mijn Sjogrenklachten een stuk beter gaat door het gebruik van Agomelatine, steken sommige klachten toch wel eens de kop op. Vooral als ik een lagere weerstand heb door ziekte (of soms voor de menstruatie).

Mijn vraag is: hoe behandelen jullie blaren/aften in de mond?

Ben benieuwd naar de antwoorden!

Maria

Re: Wat doen jullie tegen blaren in de mond?
Gepost door: philip vriend (IP gelogd)
Datum: 17 March 2010 21:34

Heb je al eens mondspoelwater gebruikt, ik gebruik dit als ik plekjes in mijn mond heb en in de meeste gevallen zijn ze binnen 1-2 dagen weg
gr Philip

Re: Wat doen jullie tegen blaren in de mond?
Gepost door: Maria3667 (IP gelogd)
Datum: 19 March 2010 22:17

Hai Philip,

Weet je misschien ook de naam van het mondspoelwater?

Groetjes,
Maria

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Smiley invoegen
...
(smileys inlezen)
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA

Disclaimer:
De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers.
De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken.
Berichten die uit het forum verwijderd worden:
  • Commerciële berichten (spamming)
  • Berichten met onvriendelijk taalgebruik (flaming)
  • Berichten die niets met chronische inflammatoire bindweefselziekten te maken hebben

Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be