[Lupus] [Sclerodermie] [Sjögren-syndroom] [Poly-en Dermatomyositis] [Vasculitis] [MCTD]

CIB Forum - Algemeen  

Ga naar discussie: VorigeVolgende
Ga naar: ForumlijstDiscussielijstNieuwe discussieZoekenLog in
even mijn verhaal
Gepost door: kevin (IP gelogd)
Datum: 28 July 2010 15:34

hallo iedereen,

ik ben nieuw hier op de forum ik ben een man van 29 jaar nu en wil even mijn verhaal schetsen.in 2001 werd de diagnose sle gedaan bij mij. in 2002 lupus nefritis waarvoor ik een behandeling kreeg van steroiden en Endoxan.in 2003 2 maal Raynaud-fenomeen waarvoor prostin,behandeling met Imuran.in 2005 terminale nierinsufficientie waardoor ik moest starten met hemodalise.in 2007 opstoot zoster in tricheminus gebied.in 2008 fistelinfectie met MRSA,en endocaritis van mijn aorta en mitralisklep er werd urgent een mechanishe klep en een vervanging van de aortaklep gedaan.in 2009 gehoorverlies van mijn hoge hoge tonen.ik sta al vier jaar op de transplant lijst in belgie maar helaas nog niks heb al paar keer op zesde en zevende plaats gestaan maar psijtig genoeg nog geen verlossend telefoontje gekregen.

Je naam: 
Je e-mailadres: 
Onderwerp: 
Smiley invoegen
...
(smileys inlezen)
Spambeveiliging:
Voer de code die hieronder zichtbaar is in het invoerveld beneden in. Dit is nodig om het automatisch posten van dit formulier door bots tegen te gaan. Als de code slecht te lezen is, doe dan een zo goed mogelijke gok. Als de code fout is, dan zal een nieuwe afbeelding worden gegenereerd, waarna er nog een kans is om de code juist in te voeren.
CAPTCHA

Disclaimer:
De CIB-liga is in geen geval verantwoordelijk voor de inzendingen van de lezers.
De CIB-liga kan geen medische informatie verstrekken.
Berichten die uit het forum verwijderd worden:
  • Commerciële berichten (spamming)
  • Berichten met onvriendelijk taalgebruik (flaming)
  • Berichten die niets met chronische inflammatoire bindweefselziekten te maken hebben

Voor meer info over chronische inflammatoire bindweefselziekten, ga naar http://www.cibliga.be