Re: Kaliumtekort
Gepost door: Angela (IP gelogd)
Datum: 24 September 2008 10:50
ik heb nu ook al een jaar een kalium probleem dat veel tye laag is en ze niet weten hoe het komt.ik gebruik inderdaad nog steeds suikervrij drop, maar zal toch eens een ander alternatief zoeken, want de huisarts weet het ook niet meer, zodra ik slow K gebruik is het peil daarna weer goed, dan wacht ik twee weken en dan bloedprikken en dan is ie weer veel te laag. het heeft nu geen zin meer om op deze manier verder te gaan, dus moet nu over en maand huisarts komen en gaan we kijken wat dan. nu heb ik voor 1 maand weer slow k gekregen 2x per dag 600 mg.
het is wel zo ik gebrui veel medicijnen tegen manisch depressief en angsten, en die helpen goed, ik ben nu goed ingesteld, maar ze verdenken dat het daar ook van kan komen, als dat zo is heb ik een probleem
de huisarts zei je kunt het middel ook doorgebruiken op een minimum dosis, dus dat zijn we nu aan het uitzoeken. mijn klachten van een te laag kalium is pijn in de benen, en soms flauwvallen, of van de fiets vallen best eng allemaal.wie heeft deze ervaring ook?