Re: Kaliumtekort
Gepost door:
Christina (IP gelogd)
Datum: 08 September 2009 12:14
Hallo allemaal,in 2001 ben ik met spoed opgenomen in het ziekenhuis,ik hing bij mijn zoon aan de arm als een dronkelap,het is kantjeboord geweest,duizelig,slecht zien,het hart alsof het op hol sloeg,de lever alsof ik zwaar de geelzucht had,1 week in het ziekenhuis gelegen,lever enzym stoornissen overgehouden,ik gebruikte ATENOLOL CHLOORTHALIDON,dat is dus het plasmiddel wat erin zit,en ATACAND,moest dus alleen ATENOLOL en ATACAND gaan gebruiken,ik heb al 42jaar hoge bloeddruk,en wel 30jaar plastabletten,mijn dikke enkels zijn nooit minder geworden,maar je nieren worden er wel lui van,ik gebruik dus nu al 8 jaar geen plasmiddelen,en plas normaal,en heb nog steeds dikke enkels,al22jaar last van alle spieren,4 jaar geleden volgens onderzoek bij rheumatoloog in UMCGheb ik fibromylagie,en artrose,als ik jullie klachten lees komt het overeen met mijn klachten,spieren en gewrichten,nu moet ik mijn bloed ook maar weer controleren ,heb de dokter al gebeld,mijn bloeddruk is vanochtent hevig aan het schommelen en de meter geeft ritmestoring aan klopt ook in mijn keel,dus afwachten maar weer,GR C